Promenad

Mamma tyckte jag skulle följa med ut och gå eftersom hon var så duktig att laga middag precis till min träning idag. Så blev de istället för ett medelpass idag. Fast det var rätt härligt med frisk luft, jag är helt enkelt ute för lite. Men jag är ingen vintermänniska, så längtar till sommarn. Då kommer jag vara ute mycket!
Under promenaden sprang jag in på ica och köpte färg till håret, min utväxt började synas för mycket. Så nu är man ny färgad/blekt. Härligt, jag känner mig alltid mycket fräschare när håret är ny färgat.

Men nu börjar klockan bli mycket, skolan börjar klockan 08:10 imorgon och slutar klockan 13:45 tror jag! Skriver något imorgon i alla fall, hörs då.
Godnatt, kram Emma


Så vackert, not! haha. Resultatet blev bra i alla fall tror jag :)

Kommentarer
Mimmi säger:

svar: vad mysigt för dig :) Själv var min helg toppen, var med älsklingen hela helgen och tog det lugnt :)

2009-03-10 | 11:24:43
Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Anonym säger:

särskrivning:)

2009-03-11 | 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback