Söndag kväll!

Jag lyckades dra mig iväg till friskis tillslut, så de blev träning idag! Körde ett medelpass. De gick väl bra, mina leder knakar jättemycket när jag rör på mig så de gör ont. Så därför är det svårt att verkligen ge allt man har! Men förhoppningsvis blir det bättre när jag kommit igång riktigt igen.

Nu ligger jag i sängen, gav upp Beck filmen på 4:an när det var paus för nyheter. Finns det något störigare än den pausen på 4:an om man kollar på en film?! Som tur är så har jag redan sett den där filmen. Så gick ner till mitt rum istället.

Härligt att slippa söndagsångest idag! Det är ju sportlov! =D
Hoppas alla har haft en bra dag, nu säger jag godnatt!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback