090506

Hej! Känns som om att jag är rätt dålig på att blogga just nu, men det blir bättre snart. Har inte varit hemma så mycket och nu snart ska jag sätta mig och skriva klart en rapport som ska in imorgon tror jag. Eller det kanske var på fredag, blir skönt att ha den klar i alla fall. Alltså har det inte varit mycket tid över till bloggen.

I helgen blir det troligtvis en sväng till Sundsvall på lördagen med Hannah och Lovisa. Lite bowling och shopping tror jag stod på schemat! Blir säkert skoj =)
På fredag ska både mamma, pappa och Elin bort. Så jag blir hemma själv. Någon som vill hitta på något? Lite sällskap är alltid trevligt, men annars så klarar jag mig väl själv i några timmar också.

Nu är det rapportskrivning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback