Godkväll!

Har varit en rätt långsam dag, i förmiddags var det lite folk här som grattade pappsen. Var väl trevligt! Ännu trevligare är det väl ändå att det bara är fem månader till min 18 års dag idag! Jag längtar hur mycket som helst. Fast det känns ju väldigt långt fortfarande.

Och trekronor spelade ju bronsmatch idag, vilket slutade bra efter lite spänning tycker jag! Det blev i alla fall en tredje plats i VM! =)

Nu på kvällen vid åtta direkt efter Gossip Girl drog jag på mig jackan och skorna och gick på en promenad, känner mig lite duktig nu. Har inte träna på en och en halv månad nu. ÅNGEST! Men imorgon blir det banne mig gymmet som gäller för min del. Så blev en mjukstart med promenaden ikväll!

Ska ta och lägga ifrån mig datorn nu och glo lite på Brudens bäste man, hoppas den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback