Ingen vinst..

Nej, de gick inte. Blir bronsmatch på söndag mot Usa, men vi får väl hålla tummarna för en tredje plats då i alla fall!

Mamma och pappa kom precis hem, så jag är inte ensam längre. Hmm, hade faktiskt hoppats att de skulle vara borta längre. Ska nog snart lägga mig tror jag. Känner att jag behöver få sova ut ordentligt.
Blir troligen inget Sundsvall imorgon heller. Lovisa kunde inte åka för hon har tävling och Hannah skulle kanske till sin mormor. Men hon har inte hört av sig som hon sa att hon skulle göra, så jag antar att jag blir hemma. Får väl städa istället. Pappa fyller år på söndag så då kommer släkten och då måste det ju vara rent och fint här hemma enligt mamma... Wiiho, jag som typ har saker överallt.. Haha!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Skriver något imorgon!
God natt.

Kommentarer
Hannah säger:

Att höra av sig klockan 12 är inte sent!:O

2009-05-09 | 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback