Just nu, klockan 22:10



Är trött fortfarande faktiskt vilket är rätt ovanligt eftersom jag alltid brukar piggna till på kvällen. Undra om jag håller på att bli sjuk, typ förkyld eller något eller så är det som mamma sa idag, att jag kanske är allergisk mot pollen. Skulle inte vara förvånad om jag ärvt de av pappa som med allt annat.. Suck. Men jag får hoppas att jag bli bättre och att det inte är så.

Nu är det snart dags för mig att stänga av datorn och sova om jag ska orka upp till min ända lektion imorgon. Fysik mellan klockan 08:05 till 09:15, fast vi brukar för det mest få sluta nio. Tycker det är synd att det inte går att flytta lektionen så vi kunde på helledigt på måndagar. Fast har vi klarat det du nästan hela tvåan så klara vi nog det de 39 dagar som är kvar innan sommarlovet också! Shit det är bara 39 dagar kvar, sjukt vad tiden har gått fort.

Men nu ska jag sova snart, sussa sött allihopa! :)

Kommentarer
Nati säger:

Sv: Ja det var riktigt gott!

hehe men det var så lite så :) vad bra att du blir glad :D

2009-05-03 | 22:27:50
Bloggadress: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback