091005

Har inte haft någon tid för bloggen idag.
Imorse bokstavligen hoppade jag upp ur sängen, annars hade jag inte klarat av att ta mig upp. Var så sjukt trött! Sedan gjorde jag mig i ordning och cyklade till skolan, väl där så jobbade jag och Lovisa lite på redovisningen vi skulle göra senare idag. Blev inte mycket gjort, sedan var det dags för en seg fysik lektion. Efter den kort lunch, vilket följdes av redovisningen. Och den gick väl sådär får jag väl säga, hade kunnat förberett mig mycket mer! 

Efter skolan hängde Hannah på mig hem, blev lite svenska plugg. Litteraturhistoria.. När vi var klara, drog hon hem och jag iväg till friskis för att köra ett puls/medel pass. Mycket härligt, fast var lite kämpigt ibland. Mina knän pallade inte riktigt alla hopp osv idag.. 

När träningen var över, cyklade jag hem. Slängde mig i duschen och fixade mig lite. Hade nämligen lovat mamma att följa med på sminkparty. Det var rätt kul faktiskt, om inte annat var alla produkter väldigt bra. Får se om jag införskaffar mig något, för det var väldigt dyrt.

Men nu ska jag sova, natti natti!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback