091020

Måste börja med att skriva grattis till mina super tjejer, Lovisa och Mathilda som fyllde 18 år igår! :D

Annars har det blivit en hemma dag för mig, mådde inget vidare när jag vaknade imorse. Fruktansvärd huvudvärk och ingen ork. Men nu är det bättre, så imorn blir det skola igen. Just nu sitter jag och försöker skriva på en uppsats om Rysslands statsskick, till äment Samhälle B. Men det går inget vidare, är svårt att hitta konkret fakta och sedan komma på vad man ska skriva på analys delen, fast det fixar sig. Har till på fredag på mig! Har prov i matte d på fredag också, det känns inte så lockande får jag väl lova att säga. Men jag hoppas att jag fixar det, även om det känns som om att jag inte jobbat något med det nya kapitlet som har varit otroligt kort, tyckte just det var matte prov.

Aja, nu ska jag fan fixa den där dumma Rysslands uppsatsen.
Hare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback