090906

God eftermiddag!
Är väldigt snuvig idag igen, är så less på det nu. Vill vara frisk! Annars så har det bara varit en lugn dag idag. Har kollat på True blood på Svt-play. Det är en otroligt dålig kopia på något sätt av Twilight, fast jag är nog fast ändå. Nu sitter jag här och kollar på min stora dumlevinst, fattar inte varför jag skulle vinna en sådan nu? Jag som hade bestämt att jag inte skulle äta något godis efter den här helgen, då självklart så ska mamma köpa några lotter för 20kr och gå och vinna 2kg dumle. Aja, vi får se hur det blir med godisstoppet om man säger så. Får väl köra igång lite senare med det då annars, men träningen ska jag i alla fall köra igång med så fort jag är frisk!


Kommentarer
Lisa [ENDASTLISA] säger:

Hello there :> Gjort idag då? ;*



Om du gillar min blogg får du gärna blogälska mig så du itne tappar bort den i blogguniversum ;*

2009-09-07 | 17:59:02
Bloggadress: http://endastlisa.blogg.se/
Hannah säger:

Självklart tycker jag att de är okej om du inte gillar true blood. Men även true blood bygger på böcker som skrivits (som twilight) och den första boken i den serien gavs ut 2001 och första twilight boken 2005. Så om de är nått som är kopia så är de twilight så de så! =D

2009-09-07 | 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback