090909

Lite roligt datum idag, håller ni inte med?

Känns som om att dagen har varit lång, var skola mellan klockan 09:30 - 14:00, skulle slutat klockan tre egentligen men som alltid när vi har Marita får vi sluta tidigare. Man är så van det att man blir shockad om hon håller kvar oss en hel lektion. Efter skolan gick jag med tvillingarna till stan, men de åkte rätt fort till sin träning så då gick jag runt lite själv och kollade. Så det blev lite shopping för mig, silver schampo, lång kofta, strumpbyxor med mönster och en ring. De gick väl på 460kr ungefär, så nu är pengarna jag fick till marknaden slut. Tur att jag ska putsa fönstren åt farmor nu i veckan, får väl 200kr för det. Alltid något nu när man inte fått något studiebidrag. Sedan blev det en promenad hem från stan också, så har gått lite idag. Känns bra!

Nu har jag kollar på fotbollen, vi vann med 1-0 tack vare att Malta gjorde självmål. Det är alltid något i alla fall, så nu sitter jag och väntar på dagens Idol avsnitt. Ska nog plugga lite matte nu när jag ändå bara sitter och gör ingenting.


Kommentarer
Anonym säger:

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 | 23:32:50
Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback