090927

Städa, städa och städa. De har jag gjort hela dagen, men nu är det skinande rent. Ett tag i alla fall :)
Ska snart upp och fortsätta rensa gästrummet, ser ut som ett skräprum just nu. Är alltså superrörigt, och så kan jag ju inte ha det när jag har min garderob där, hehe.

Annars så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt hela helgen. Blev en sväng till gymmet igår morse och sedan åkte jag till stan. Köpte en ny foundation, hoppas den är bra. 100% fri från parfym ska den vara, och det kan inte vara annat än bra för min hy. Sedan fikade jag med familjen, myys!

Nu ska jag upp och plocka, sedan blir det nog plugg. Har ett tungt fysik b prov på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback