100324

Härliga onsdag, eller ja! Var en kort skoldag idag, lärarna har nå grejs nu på eftermiddagen så jag slutade sedan halv tio imorse. Skönt för min del, för om inte lärarna haft något annat i eftermiddag hade jag haft över fyra timmarshål. Buhu, men nu slapp jag ju de :)
Jag sitter hemma i soffan och slappar just nu. Men har iaf hunnit med att läsa igenom allt i religions boken om Islam. Har prov på det imorgon, känns väl sådär. Men får hoppas att jag fixar det! Senare ska jag och mamma ner på stan och köpa tyget till min balklänning, spännande! Jag fick även hem skorna igår, och de passade perfekt. Känns riktigt bra faktiskt. Längtar som en galning till studenten och balen nu!
Dags att ta tag i lite röjning här nu tror jag, hänga upp lite kläder osv i garderoben bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback