100329

Men hallå där! Blev lite dåligt med uppdateringar i helgen. Men jag har knappt varit hemma känns det som. Fredag så var jag ute och åkte, sedan så tog jag det lugnt på kvällen. Kollade lite vad som skulle behövas om jag ska ha champagne-frukost här på studenten :) Lördag var jag borta hela dagen, sen väl hemma var det bara att duscha och slänga på sig partykläderna, grymt kul kväll hos Julia först och sedan på krogen! Och söndag låg jag typ bara och sov, ibland får man ju för mycket av det goda ;) haha
Fast nu är det måndag och nya tag som gäller, projektredovisning på onsdag. Så jag och Hannah jobbar för fullt med att få ordning på allt nu. Får hoppas att resultatet blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback