Gävle!

Har varit en rolig och mysig dag i Gävle med Hannah! Vi gick runt och kollade i de flesta affärerna och käkade pizza på ett ställe med lite crazy personal typ. Först så försöker han skämta med Hannah om att han gjort fel sports pizza till henne å när vi sedan går, så säger han åt oss att komma fram till disken igen. Då frågar han oss om vi är svenskar? Hahah! Han tyckte iaf att jag såg mer svensk ut än Hannah, och sedan gav han oss en varsin ros som han vikt av papper för att vi skulle komma tillbaka någon gång. Vi trodde vi skulle dö, hur sjukt? hahaha. Händer alltid tokiga saker när Hannisen är med ;)
Jag fyndade lite sker också, en till kavaj. Samma modell som den jag köpte i Sthlm, fast en grå :) Sedan blev det en tröja, sjal och solglasögon. Tror dock jag ska lämna tillbaka sjalen och solglasögonen. Känns inte riktigt som jag nu när jag väl är hemma. Tur att båda affärerna finns i stan :)
Laddar upp fler bilder senare eftersom det inte vill fungera just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback