110111

Hejåhå, galet mycket jag har att göra nu. När det gäller plugget alltså, på tok för mkt! Men kämpar mig framåt, har just fixat klar min del av grupparbetet, så nu ska jag sätta mig och plugga på massa miljö/energiord som vi ska kunna till tentan på fredag och läsa lite fakta. Får ta räknandet imorgon! Hoppas verkligen den här tentan går vägen nu, annars kommer det kännas tyngre än vad det redan gör :(
Har funderat smått på att byta utbildning, men för tillfället skulle det bli väldigt krångligt. Så om jag skulle göra det, blir de efter sommaren, men vi får se :)
Nu plugga vidare, och sedan laga mat!
Ska även försöka bättra mig på uppdaterandet här, får ta små pausar i pluggandet lite då och då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback