Svinalängorna.

Har sett en riktigt rå och hemsk film ikväll, på bio med några tjejer från klassen. Verkligen ett toppen initiativ efter en lång dag med mycket plugg. Vi såg den nya filmen med Noomi och Ola Rapace, Svinalängorna. Tänk att ganska många människor verkligen har det så, som de i filmen. Verkligen en riktigt gripande film, och väldigt se värd om man klarar av att se känslomässigt hemska filmer.
Nu när jag kom hem för ca en timme sedan så fick jag nog på allt stök i min lägenhet, så gick ut med disken till köket, fick den diskad och sedan rensade jag rummet och plockade undan all skit! Så nu ser det fint ut igen :D
Jag är nog effektivast på nätterna, hmm.
Nä, nu måste jag sova. Ska ta bussen till Daniel imorn klockan 08:50, han ville visst trycka i mig lite frukost innan träningen klockan 11:00, undra varför?
God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback