14 Februari 2012

Så, då har jag äntligen tagit mig i kragen och fått hela 21st CV utdelade på köpcentret här i Strömstad. Har fått två mindre napp också, REDAN! Ska på en liten intervju på torsdagmorgon, wish me luck. Sen får vi se vad som händer, känns som jag har hyfsat stor chans till ett skoj sommarjobb iallafall, å det känns riktigt bra.
Nu har jag precis varit ner i tvättstugan och hämtat upp den sista torra tvätten, gött att ha allt rent igen! Å snart är det dags att börja fundera på vad som ska packas till hemresan, åker hem till Hudiksvall den 21:a och blir där i ca en vecka. Hoppas verkligen att tågen går som de ska den här gången, så jag slipper åka taxi ca 70 mil som jag fick göra när jag skulle hem i julas!
Nä, nu ska jag kika lite på tv och vinka hejdå till min house master som jobbar natt. Stackarn!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback