Midsommar

I år så blev det midsommarfirande en dag för tidigt för min del. Hade en riktigt mysig dag på Tjärnö med Daniel och hans familj. Vi plockade en fin midsommarbukett att ha på middagsbordet och fixade. Drack en mumsig drink i solen och bara tog det lugnt. Riktigt härligt! Blev bjuden på mumsig mat och efterrätt, en riktigt klassisk jordgubbstårta.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Daniel kommer åka till jobbet vid 18-tiden. Så efter det får det nog bli soffmys med något mums för mig. Är lite krasslig, så en riktig slappkväll för mig själv behövs nog.
Nu tänker jag bjuda på lite bilder från igår och samtidigt önska er en glad midsommar!
Fick även besök av en älg, häftigt men tyvärr kom den aldrig så nära att jag kunde ta en ordentligt bild på den. Bättre fotolycka en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback