Jobbelijobb

Godmorgon! 
Klockan ringde 07.00 imorse, skönt att komma upp i tid och inte behöva stressa innan jobbet. 
Ska strax ge mig iväg nu, jobbar idag och imorgon. Sedan så har jag 4-5dagar framför mig med massa mys med mormor, morfar och farmor som kommer och hälsar på över påsk. Ska bli roligt att träffa dem igen, och visa mitt och Daniels hem. Farmor har aldrig varit här tidigare, så det ska bli extra kul. 
 
Men först är det dags att slåss med norrmännen på Nordby. Det är påskvecka vilket innebär att varenda norsk är ledig. Fattar inte hur det landet fungerar, känns som de är lediga jämt! 
 
Jaja, njut av solen idag. Själv får jag nöja mig med att befinna mig inomhus. Håller tummarna för bra väder till helgen. 
 
Kram kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback