Vårligt

Så har fyra arbetsdagar sprungit förbi igen och jag ska få vara lite ledig, känns riktigt skönt! Tror sommartidsomställningen slog mot mig idag. Har varit otroligt trött och hängig, lite piggare nu, dumt när det är så sent. Men jag ska vara ledig, så det går nog bra ändå. Behöver inte gå upp allt förtidigt imorgon, även om jag har en känsla av att klockan ringer tidigt för ett besök på gymmet. Men det blir nog toppen, känner att kroppen behöver ett ordentligt pass nu. Sedan ska jag vårfixa på balkong och altan, köpa lite blommor och sånt! 
Inne har jag redan vårfint, här är en blid på mina nya gardiner, som släpper in lite mer ljus än mina höstiga mörka gardiner. Är väldigt nöjd! 
 
Nu kommer snart sambon hem från jobbet, så ska stänga av datorn. 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback