Kärt återseende

Hej bloggen! 
Det var länge sedan sist, har inte hittat någon insperation till att skriva. Men det kanske blir bättre nu när solen och våren är på ingång! 
Mitt jobbsökande står nästan helt stilla, eller jag söker som en galning allt som kommer ut. Men det är dåligt med gehör från arbetsgivarna. Så jag jobbar för tillfället bara extra vid behov på Cassels. 
 
Annars så har vi fått badrummet renoverat nu, så underbart. Vitt, rent och fint istället för gult, gammalt och äckligt! Så nu har vi nästan fixat klart att i lägenheten, lite målning kvar i hallen bara. Det ska förhoppningsvis bli gjort innan sommaren. 
 
Tiden flyger när man sätter sig vid datorn, nu måste jag upp och göra matlåda innan det är dags för ett extrapass på jobbet. 
 
Ha en fin dag i solen! 
Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback